Packard bell?? NOOIT MEER!!!!!!!!

Discussion in 'Packard Bell' started by A.Deemter, Jan 18, 2005.

  1. A.Deemter

    A.Deemter Guest

    De mensen van Packard Bell.

    Ongeveer vier jaar geleden kocht ik een Packard Bell computer, een Iconnect.
    Het nummer van deze PC was X010130100. U weet uiteraard de specificaties van
    dit soort computers.
    In het begin was alles prima, totdat de software begon op te spelen. Nu had
    U een rode nooddiskette erbij geleverd, dus ik dacht, dat ik mezelf wel kon
    helpen. Maar nee.... Tijdens de garantieperiode is mijn PC maar liefst 3
    maal teruggeweest om nagekeken te worden. Gedurende die tijd zat ik dus
    zinder PC, en met familie in het buitenland, afhankelijk van E-mail.
    Gezellig!!!

    Ik kreeg van U toegestuurd vervangings-CD-Roms van het besturingssysteem
    Windows ME.
    Toen liep e.e.a. wat beter, dat moet ik toegeven. Maar gaandeweg, na de
    garantieperiode kwamen de problemen weer terug. Vastlopende computer, blauw
    scherm, enz, enz. Hoe vaak ik Format C: heb moeten typen weet ik niet
    meer.....
    Uiteindelijk heb ik zelf de originele software (Windows ME) vervangen door
    een originele versie van Windows 98 SE. Software-probleem verholpen. En ik
    ben een leek....

    Omdat Windows 98 SE minder mogelijkheden heeft dan Windows ME, heb ik na 3
    jaar Windows ME weer geïnstalleerd, ditmaal vanaf 1 Cd-rom. Ook nu weer geen
    problemen. Dus waarom moest ik eerst werken met 3 Cd-rom's? Of zie ik het
    allemaal te simpel?

    Na zo’n 4 jaar na aankoop heb ik de Cd-rom Reader/writer moeten vervangen.
    O.K., dit kan slijtage zijn geweest, dat geef ik toe. Maar toch...

    Omdat ik zat met een Harddisk van 20 Gb, heb ik er een harddisk bijgekocht,
    ditmaal van 120 Gb. Dit speciaal voor mijn muziekverzameling. Maar goed ook,
    want drie weken later begaf de 20 GB harddisk het. Niet meer aan het draaien
    te krijgen. Er zat sluiting in....

    Ik heb toen Windows ME geïnstalleerd op de 120 Gb harddisk, zodat ik toch
    nog het een en ander kon doen.
    Dit ging prima... een week lang. Toen was de hele computer niet meer te
    starten. Het bleek de voeding te zijn. Nieuwe voeding er in, en weer kon ik
    draaien.
    De volgende dag had ik geen signaal meer op de monitor. Navraag leerde mij,
    dat dit het moederbord was..... Als ik dit zou vervangen, zou deze PC
    (behalve de kast) geen Packard Bell meer zijn.

    Maar nu had ik er toch echt schoon genoeg van. Ik heb de bruikbare
    componenten er uit gehaald, en heb een andere PC gekocht. Voor mij NOOIT
    MEER een Packard Bell, Packard Hel, Pak en Bel, of wat dan ook.

    Met andere woorden: Dank je wel, Packard Bell. Zo zie je maar weer, dat je
    auto’s (Packard) en telefoons (Bell) niet kan mixen. Dan krijg je rotzooi.

    C. van Deemter
    Apeldoorn

    A.Deemter, Jan 18, 2005
    1. Advertising