1. This forum section is a read-only archive which contains old newsgroup posts. If you wish to post a query, please do so in one of our main forum sections (here). This way you will get a faster, better response from the members on Motherboard Point.

Need for speed underground MULTIPLAYER

Discussion in 'Nvidia' started by SyMt[;\)]-X, Dec 11, 2003.

  1. SyMt[;\)]-X

    SyMt[;\)]-X Guest

    Hallo,

    Graag had ik geweten of er wel degelijk een cheat bestaat
    voor NFSU multiplayer.
    Waarom vraag ik dat omdat je in de boxen niks anders leest
    dan cheater hier cheater daar.
    Ikzelf heb ook enkele rare ervaringen gehad :

    - Wedstrijd met 4 10 laps, een persoon die laatst stond in het
    klassement linksboven was al na 1 ronde gefinished ????

    - Je rijdt op kop (ook in't klassement) bent ongeval vrij, je rijd dus
    een perfecte ronde staat 5 seconden voor en opeens springt er je
    een voorbij met 8 seconden voorsprong.
    Je ziet die enkele malen crashen haalt hem in maar in een fractie van
    een seconde staat die weer enige seconden voor zonder dat je hem zag
    voorbijrijden en terwijl je een foutloos parcour hebt afgelegd met een
    volledig uitgebouwde wagen (alle turbo's en accessoires level 3+ extra's)

    Indien die cheat bestaat zou ik graag een zien hoe die eigenlijk werkt,
    ikzelf
    zal hem nooit gebruiken online om punten te halen want dat zou mijn plezier
    afnemen maar indien dit toch tekenen van cheaten zijn neemt dit ook wel
    het plezier weg van een eerlijke race.

    Mvg
    SyMt-X

    SyMt[;\)]-X, Dec 11, 2003