    If not then I am thinking about a hi-tech tuna cleaning factory ?! ;)

    Doei/Bye
    Skybuck =D

    Skybuck Flying, Sep 26, 2010

  2. Skybuck Flying

    Ifrit Guest

    Skybuck Flying heeft het volgende neergekrabbeld:
    Schoonmaken doe je met water dus is vis al schoon van zichzelf. Ze zwemmen
    immers in het water.

    Ifrit, Sep 26, 2010

  3. Nou nee niet echt, dan heb je zeker nog nooit een tonijn blikje open gemaakt
    ?!

    Daar zitten vieze zwarte stukjes in... en die moeten eruit ;)

    Ik stel me een robot voor met een vorkje en een hi-tech camera + hi-tech
    grafische kaart + hi-tech software die dan heeeeeel gevoelig die zwarte
    stukjes er tussen uit vist (met robot vingertjes of iets anders)... als
    iemand een beter idee heeft mag ie 't zegguh hoor ! ;) :)

    Doei,
    Skybuck ;) =D

    Skybuck Flying, Sep 26, 2010
  4. Skybuck Flying

    Richard Guest

    Kan merken dat jij vaak de postings van die gore orac leest

    Richard, Sep 26, 2010
  5. Skybuck Flying

    Orac Guest

    Dat zijn stukjes poep van de Thaise inpaksters, maar geen zorgen, het is
    allemaal netjes gesteriliseerd.

    (Voor Richard, op verzoek.)

    English:

    That its bits shit of the Thai packers, but no care, it have been sterilised
    all tidy.

    (For Richard, on request.)

    Orac, Sep 26, 2010
  6. Skybuck Flying

    OmeJozz Guest

    Eeehhh, niet om het een of ander, maar vissen zijn erg vieze beestjes juist.
    Ze zwemmen allemaal in hun eigen pies, getver....

    OmeJozz

    OmeJozz, Sep 26, 2010
  7. Dat is anders wel erg lekker hoor ! Lekker veel kaas en tomaat en nog wat
    uitjes erbij hmmm jammy ! ;) :)
    Mhoaw... die is eigenlijk best smerig.. vooral die anjovis... bieeeww..
    stinkt ook zo en is moeilijk te bewaren... die tonijn pizza kan zo in de
    koelkast voor een dag later ofzo.
    De raarste pizza die ik tot nu toe heb ik gezien is een "quatro stagioni"
    met aspergers er op... das pas raar.

    Quatro stagioni betekent 4 soorten en dat hoort eigenlijk alleen de volgende
    ingredienten te zijn:

    ham, salami, paprika, champignons... en natuurlijk kaas en tomaat maar dat
    zit op elke pizza anders is het geen pizze he ! ;)
    Dat is inderdaad ook een beetje vreemd maar nog te vreten.

    Maar eh... ik heb nu nog steeds geen antwoord op mijn vraag...

    Zijn hier toevallig mensen die in een pizeria werken ? ;)

    Doei,
    Skybuck.

    Skybuck Flying, Sep 26, 2010
  8. Ik denk eerder vissen poep of vissen ogen (plus eventuele ingewanden),
    sommige mensen vinden dat niet zo smakelijk lol.

    Doei,
    Skybuck ;) =D

    Skybuck Flying, Sep 26, 2010
  9. Wist je trouwens dat er mercury in kan zitten, dat mogen zwangere vrouwen
    niet hebben... dat wist ik niet ! ;)

    Doei,
    Skybuck.

    Skybuck Flying, Sep 26, 2010
  10. Skybuck Flying

    W!m Guest

    Ik zou beginnen met een schoonmaakfabriek voor italiaanse pizzabakkers. Ik
    heb nog wel een high-tech badkuip voor je.

    W!m, Sep 26, 2010
  11. Skybuck Flying

    Orac Guest

    Nee nee, het zijn beslist stukjes inpaksterspoep, dat is onderzocht. Stukjes
    overgeefsel zijn ook gevonden.

    Orac, Sep 27, 2010
  12. Nou zeg, daar zaten me toch een paar smerige tussen ! ;) Vooral die op 't
    gezicht zat die vond ik smerig...

    Ik zal 'm maar niet toevoegen aan me favorites want anders vergaat me de
    eetlust nog ! ;) :)

    Die pizza met die hamburgers en frietjes erop die vond ik wel
    erggggggguuuuuggggggg leeeeuk ! ;) De ultieme junk/food/vet-pizza ! ;) :)

    Ik ben dol op frieten en hamburgers en broodje kroket vind ik ook best
    lekker !

    Het enigste wat er nog op ontbreekt is een kroket en een frikandel speciaal.

    Dus ik zal je nu zeggen hoe mijn ultieme pizza eruit ziet:

    Een "Pizza Skybuck":

    0. Zachte Bodem.
    1. Tomatensaus.
    2. Kaas.
    3. Tonijn.
    4. Salami.
    5. Ham.
    6. Paprika.
    7. Champigons.
    8. Uitjes.
    9. Frietjes.
    10. Kroket.
    11. Frikandel.
    12. Hamburger.
    13. Curry.
    14. Fritesaus.
    15. Stukjes witbrood erop.

    Hehehehehe das pas lekker !

    Wel niet teveel frikandel en ook niet teveel hamburger... gewoon een paar
    kleine stukjes is genoeg !

    Maar wel een lekkere grote kroket erop... of mini kroketjes erop ! ;) :)

    En kleine stukjes witbrood erop van een broodje ofzo.

    Doei,
    Skybuck ! ;) =D

    Skybuck Flying, Sep 27, 2010
  13. Skybuck Flying

    meenken Guest

    mooi, nou weten we dat je ook een beetje!!!!!!! bekend bent met de engelse
    taal,

    ga eerst maar je maag/ingewanden schoonmaken, daar zitten veel meer
    bacterien en rotzooi in,
    hoewel deze vuiligheid is wel nodig is, om te leven,

    de buitenkant van je huid schoonhouden niet trouwens, dus een keer wassen of
    zo is niet verkeerd!!

    maar dat zal wel aan dovemans oren zijn verteld,

    marten

    meenken, Sep 27, 2010
  14. Dutch:

    Volgens mij heb ik een keertje gezien hoe ze dat doen.

    Tonijn gaat op de pizza en dan worden er vieze stukjes uitgehaald.

    Maar hoe schoon het echt is blijft maar de vraag ;) :)

    English:

    According to myself I have once seen how they do it.

    The tuna goes onto the pizza and then the dirty pieces are removed from it.

    But how clean it really is remains the question ? ;) :)

    Doei/Bye,
    Skybuck =D

    Skybuck Flying, Sep 30, 2010
  15. Skybuck Flying

    meenken Guest

    nee hoor,

    de vissen,dieren en vogels die alleen van vis leven eten de hele vis op
    en dat moet ook om gezond te blijven, krijgen ze alle stoffen binnen

    marten

    meenken, Oct 10, 2010
  16. He jealous at my super pizza design ! ;) :)

    Bye,
    Skybuck =D

    Skybuck Flying, Oct 28, 2010