Kan Geen Shares maken met ASUS PRIME B760M-A WIFI D4

Discussion in 'Motherboard General Discussion' started by Dukkel, Nov 1, 2024.

1. Dukkel

Dukkel

Hallo Allemaal
    Ik ben hier helemaal nieuw, dus neem me niet kwalijk als ik iets fout of zelfs iets doms doe.
    Ik ben sinds kort gebruiken van een nieuw ASUS PRIME B760M-A WIFI D4 moederbord, maar daarmee ondervind ik een probleem.
    De bedoeling was dit Moederbord in een netwerkje van 3 PC's en 2 Brother printers in te bouwen.
    Maar de PC waarin dit moederbord ingebouwd is, kan geen betrouwbare shares maken met de andere PC's, die overigens
    probleemloos alle benodigde shares kunnen maken en natuurlijk ook gebruiken.
    Wie kan me met dit ASUS| moederbord helpen, met de benodigde instellingen, die ik nog niet ken of wellicht over het hoofd zie?
    Met vriendelijke groet
    Dukkel

Dukkel, Nov 1, 2024
  2. Dukkel

Dommel1

Het probleem met de Shares (die afkomstig zijn van de PC met dat ASUS MoBo) ligt in het feit dat juist de PC moet starten in de Private Netwerk-Modus, dan alleen verschijnen op de andere PC's
    Maar momenteel start de PC telkens op in de Openbare Netwerk-Modus

Als ik nu eens eerst voor elkaar kan krijgen dat de pc smorgens in de Privé Netwerk-modus wordt opgestart dan heb ik in ieder geval de Shares op de andere pc's terug.

Last edited: Nov 7, 2024
    Dommel1, Nov 7, 2024
  3. Dukkel

Dommel1

Om een eind te maken aan bovenstaande problemen heb ik mijn ASUS PRIME B760M-A WIFI D4 (geschikt voor DDR4 geheugen modules) met pijn op m'n hart te koop gezet op Marktplaats.
    Geinteresseerden moeten snel reageren, want de interesse is groot.

Dommel1, Nov 18, 2024
Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments (here). After that, you can post your question and our members will help you out.